5 lat do Molocha – MEGA AKTUALIZACJA!

Wierząc podręcznikom do Neuroshimy – za pięć lat skończy się świat, który znamy do tej pory. Z tej okazji należy się zdecydowanie większa porcja tekstów (i żeby każdy zdążył przeczytać przed buntem maszyn).

Przed wszystkim innym nigdzie niepublikowany krótki tekścik o samej dzisiejszej dacie – Dlaczego 05.09.2020?

Zaczynamy od e-zina Inkluz i jego Złomowiska:
Z notatnika szalonego chemika cz. 2 – wypisy o lekach i nie tylko,
Z notatnika szalonego chemika cz. 3 – jak wyżej, co za zaskoczenie,
Aleja skorpiona – to chyba tylko legenda miejska.

Następnie mamy dwa jedyne teksty neuroshimowe teksty z e-zina Nawia:
Sieć – opowiadanie w świecie gry,
Mam jechać do Europy? – jak zostać kurierem w Detroit.

Jedziemy dalej do Tawerny RPG (numerek 77):
Bracia Gorki – bohaterowie niezależni,
Haker – nowa profesja,
Jeźdźcy Apokalipsy, Strzykwa i Mapp – czyli sekta, maszyna i drug,
Inkwizytor Marcus McKirkey – jeszcze jeden bohater niezależny,
Bitwa o Tornado – scenariusz z udZiałem najpopularniejszego narkotyku,
Speewie. Historia zjaranego Hurona – Zapiski znalezione w starych ruinach.

Tego jeszcze nie było – teksty z e-zina Wieża Snów (numery 1 i 2):
Andrew „Hatman” Donovan – koleś naprawi wszystko,
She’taja – zabójczy narkotyk,
C-Borg – nielegalna imigrantka z Japonii,
Hard Rock Cafe – knajpa z Detroit,
Yakety Sax – przygoda w rytm tytuł motywu muzycznego z końcówki „The Benny Hill Show”,
Krew i rdza – recenzja dodatku.

To nie koniec! Słyszeliście kiedyś o e-zinie Avatarae?
Gazy – choroba niezbyt miła dla otoczenia,
Gorzelnik – profesja dla ludzi lubiących alkohol,
Latanie i samoloty – niby czemu się nie lata?,
Śpioch – tak, serio, to taka profesja,
Taser – broń dla pokopanych.

Ostatnio jest coś cisza z Gwiezdnym Piratem. Spokojnie, oto zawartość numeru 22:
Nowe potęgi południa (część druga) – dla chcących poznać realia południa Zasranych Stanów,
Druciarz – miejsce z pułapkami i zarazem pomysł na przygodę,
BraiNS!!! – przygoda z neuroshimowymi zombiakami.

Kolejny przystanek naszej podróży to Crossroads:
200 mil na północ – przygoda oryginalnie opublikowana w Portalu #16, ale napisana została jeszcze przed wydaniem Neuroshimy,
HK MK23 – niemiecka precyzja amerykańskiego stylu,
HK MP7 – następca empepiątki,
FN P90 – agresywny toster,
WSS „Wintorez”, AS „Wał” i SR „Wichr” – radziecki sposób na opozycję,
FN Five-SeveN – belgijski otwieracz do kon… eee… kamizelek,
Steyr AUG Para – wiemy, wiemy… wygląda jak uniwersalny przyrząd do masażu,
Steyr AMR – za to ten jak przerośnięty fazer ze Star Treka.

Myśleliście, że to już koniec? Nic bardziej mylnego. Przygoda z konkursu Quentin (2008) – Sprawa honoru.

Na deser kilka notek blogowych. Najpierw Nuklearne Śmieci:
Inkwizycja – czyli Kościół Czerwonego Krzyża,
Martin de Morey – jeden z członków powyższego.

Następnie Bar pod Martwym Mutkiem:
Święci Wojownicy – słyszałeś już o tej organizacji?,
Zemsta Ludzi Pustyni – legenda z zakrwawionego pamiętnika.

I na koniec Neuroshima Mistrza Gry:
Mechanika – zmiany w rozgrywce – dostosowanie mechaniki do własnych potrzeb,
Storylinia przed sesją – przygotowania do pierwszej gry w NS.

Chyba jesteście zadowoleni z takiej aktualizacji?

PS. Czy jest jakieś polskie słowo na „rocznicę” wydarzenia z przyszłości?

2 komentarze

  • Michaju
    14 września 2015 - 10:05 | Permalink

    Dobrze, że ktoś jeszcze ciągle aktualizuje tą stronę. Dzięki Ci, Mar_cus!

    • Mar_cus
      14 września 2015 - 10:47 | Permalink

      Różnie to bywa z czasem, żeby zrobić aktualkę, ale staram się jak mogę :)

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.